الگوی من روی مه اباالفضل...واسه دلم پادشه اباالفضل

امام باقر(ع) مي فرمايد:
خداوند در روز قيامت از بندگانش به مقدار عقلي كه به انها داده است،بازخواست خواهد كرد.
.................................................. .................................................. ............
حالتون چطوره عزيزان؟اميدوارم در يك همچين روزي بهترين حالت رو از نظر معنوي و مادي داشته باشين و زندگيهاتون مورد توجه خداوند متعال و اهل بيت عليهم السلام باشه.
امروز میخوام از الگو بودن صحبت کنم!الگو پذیری!رپ،هوی،جنیفر،...!یا الگوی اسلامی!حضرت علی،پامبر،اهل بیت علیهم السلام...
تا حالا از خودمون پرسيديم كه اين حضرت رسولي كه اينهمه اسمش رو مي بريم و روزي چند مرتبه سر نماز و اذان از ايشون ياد ميكنيم!چطوري بوده؟!كارش و عملكرد ايشون چي بوده؟اگه براي ما الگو هست ما چي از زندگي شخصي و اجتماعي ايشون مي دونيم؟!و..........
داريم كه وقتي خداوند متعال عذاب فرستاد بر قوم فرعون همه كشته شدند جز اون دلقك فرعون!از خداوند علت زنده موندن اين فرد پرسيده شد؟ خطاب اومد كه اين شخص حركات حضرت موسي رو تقليد ميكرد و خداوند به خاطر اينكه حضرت موسي رو دوست داشت هر كسي كه حركت اون رو انجام بده عذابش نميكنه حد اقل تو اين دنيا!!!!!!!!!!!!
خوب ما هم اگه حضرت رو دوست داريم بايد بدونيم شخصيت و منش پيغمبر(ص) چي بوده تا بتونيم خودمون رو اگرچه به ظاهر شبيه ايشون در بياريم!
حضرت جبرييل (ع) مي فرمايد:من هيچ كس رو پيدا نكردم كه از رسول ا...(ص) بيشتر انفاق كنه!
در مورد احوالات حضرت داريم كه مثل بندگان غذا ميخورد(نه مثل اشراف) و مثل بندگان نشست و برخاست مي كرد
با فقير و مسكين همنشين ميشد و مجالست مي كرد و با فقير و ثروتمند روبوسي مي كرد!يعني افراد رو به خاطر شخصيت و پولشون بالا و پايين نميكرد .
اگه كسي خدمت ايشون معذرت خواهي ميكرد سريعا عذرش رو مي پذيرفت و كينه اون رو به دل نگه نميداشت.
بيشتر از همه به مردم سود مي رسوند!البته مردم يعني همه نه فقط خانواده و دورو بريها و دوستان بلكه عموم مردم رو بهشون خير ميرسوند.
از نظر عرفيات بي تكلف بودند و هر كسي ميتونست حضرت رو به ميهماني دعوت كنه.
هنگاهي كه امورات به ايشون روي مياورد و در دنيا مشكلي پيش ميامد اون امر رو به خدا مي سپرد(توكل)
به غير از موارد احتياج حرف نميزد.
و هزاران مورد ديگه................................
عزيزان ما همه كاري ميكنيم!لباس پوشدن،غذا خوردن،سفر،مسكن،خوابيدن،رف تن و امدن و همه امورات!ايا تا به حال اعمالمون رو محك زديم كه كدوم كارمون طبق اعمال پيامبر(ص) هست و كدومش نيست؟!مگه روايت نداريم كه در حضرت يك الگو هست براي ماها!از كجاي زندگي پيغمبر(ص) داريم الگو برداري ميكنيم؟!حاضريم از هر كس و ناكسي الگوهاي مختلف برداريم ولي از اهل بيت نه!يا اصلا خبري نداريم!بچه هامون رو سپرديم به دست دوران اخرالزمان كه ميگن نگهداشتن ايمان در اين دوران مثل نگهداشتن اتش در كف دسته بعد ادعامون هم ميشه كه نماز ميخونيم!چرا از كارهايي كه سيره پيغمبر بوده فراري هستيم؟!چرا از اينكه ظاهرمون شبيه حضرت باشه و حداقل ريش گذاشتن فراري هستيم؟!چرا؟!مادر داره راه ميره با چادر و كنارش دخترش با مانتو و موهاش پيداست؟!اينها به خاطر اينه كه ما از فرهنگمون فاصله گرفتيم و براي نسلمون از خوبي و صلاح دينمون چيزي نگفتيم و بدتر اينكه بعضا خودمون هم خبري نداريم؟!!!!!!!!!!
هر كدوممون كارشناس 1 چيزي تو زندگيمون هستيم!يكي ماشين يكي خونه يكي موتور يكي حقوق و يكي بورس!ولي همه اين كارشناسها از دين فقط 1 چيز سطحي ميدونند و بس!ايا عمر مفيد و خدمت يعني همين!اگه اين خوب بود كه بهترين انسانها كه پيامبر و اهل بيت بودند هم همين روش رو ميرفتند!؟چرا عملكرد اون عزيزان با عملكرد زمانه ما فرق داره؟!براي يكبار هم واقعيات رو باحقيقتها فرق بزاريم و بدونيم كه داريم اشتباه ميكنيم!(التماس دعا)


 

نظاره کن به فراسوی سامرا و ببین...حرم به دست حرامی خراب گشته بیا

با سلام(روز همه عزيزان به خير)
امام زمان(عج) مي فرمايد:
خداوند ما و شما را از فتنه ها نگاهدارد و به ما و شما روح يقين ببخشد و از بدي عاقبت باز دارد.
.................................................. .................................................. ............
سرگذشتي كه امروز ميخوام براتون بگم فيلمش تو مسجد جمكران موجوده و داستان شفا گرفتن يك پسر سرطانيست كه همه دكتر ها جوابش كرده بودند كه از زبان خودش مي نويسم:
من (سعيد چنداني)12 ساله هستم كه حدود يك سال و هشت ماه به سرطان مبتلا بودم و دكترها جوابم كرده بودند!
15 روز قبل شب چهارشنبه كه به مسجد جمكران اومدم،در خواب ديدم نوري از پشت ديوار به طرف من مي ايد !اولش ترسيدم ولي بعد خودم رو كنترل كردم و اون نور اومد و با بدن من تماسي پيدا كرد و رفت،مقدار نور انقدر زياد بود كه من نتونستم اون رو كامل ببينم بيدار شدم و باز خوابيدم تا صبح كه از خواب بيدار شدم،ديدم بدون عصا مي توانم راه بروم و حالم خيلي خوب است تا شب جمعه در مسجد مانديم،در شب جمعه مادرم بالاي سرم نشسته بود و قران تلاوت مي كرد كه احساس كردم كسي بالاي سرمن امد و جملاتي را فرمود كه من بايد كاري را انجام بدهم!3 مرتبه هم جملات را بيان كرد!من به مادر گفتم: مادر شما به من چيزي گفتي؟گفت :نه من مشغول قرايت قرانم.
گفتم پس چه كسي با من حرف زد؟گفت:نمي دونم!و اون جمله ها يادم نيومد.
كلاس پنجم بودم كه دكترها گفتند در لگن و مثانه و شكم غده سرطاني داري!راه نمي تونستم برم و با عصا و يا بغلم مي كردند!دكترها مي گفتند راه عمل ندارم و جوابم كرده بودند و بعضي مي گفتند بايد دست و پاش قطع بشه!و 3 ماه بود كه توي منزل افتاده بودم و نمي تونستم راه برم.
مادرم وقتي تو تهران تو بيمارستان بوديم خيلي گريه كرد و نا اميد بو كه تو خواب بهش گفتند بيا جمكران كه شفاي بچه تو اينجاست! و بعد كه دكترها فهميدند چي شده!خودشون هم ادرس جمكران رو گرفتندو...
خانواده اين بچه و خودش اهل تسنن و حنفي بودند كه بعد از اين جريان همه شيعه اثني عشري شدند.اللهم عجل لوليك الفرج.
.................................................. ......
زبان حال:اقاجون من خجالت مي كشم از خودم و كارهام كه باهات حرف بزنم،از الودگيهاي خودم ناراحتم !اما نميدونم چي ميشه كه دوباره هر روز كه از خواب بلند ميشم باز هم همون اشو همون كاسه!در مقابل همه چيز و همه كس ادعام ميشه ولي وقتي به خودم و بديهام ميرسم خيلي ذليل ميشم و هر بلايي و هر كاري كه بر خلاف ميل شماست ميكنم!!!!امروز اومدم از خودت بپرسم كه ايا بدي مثل من بيچاره رو هم پيش خودت مي پذيري؟!همه دنيارو گشتم !به زمين و اسمون و خشكي و دريا سر زدم ولي هيچي من رو ارضاء نكرد تا دوباره پشيمون در خونه خودت اومدم!با شرمنگي تموم فرياد ميزنم اقا جون ميخوام تو خيمت بمونم و از دنيا و اهلش خسته شدم.
به خوبا سر مي زني مگه بدا دل ندارن...1 سرم به ما بزن مولاي خوبا اقاجون
مگه چيزي كم ميشه 1 روسياه نيگات كنه...با 1 جرعه كم نميشه اب دريا اقا جون
وقتي بهت فكر ميكنم ميبينم با ارزشترين چيزي كه تو زندگيم در كنارش و با يادش احساس لذت ميكنم و ارامش پيدا ميكنم تويي و باقي چيزها بازي كودكانه دنيايي منه!
از شما خواهش ميكنم به خاطر بد بودن من ، من رو ترك نكن بلكه ادبم كن و براي خودت نگهدار.
امامي كه در زمان زندگي من سايه اش روي سرمه تويي اقا !اميدوارم شرمنده چشمان شما در ان لحظاتي كه به زندگي من نگاه ميكنين نشم.امين.

فاطمیه امده ان دلبرو مونس کجاست

با سلام(روزجمعه عزیزان به خير)با عرض تسلیت ایام فاطمیه
رسول اكرم(ص) مي فرمايد:
ايا شما را از اهل دوزخ اگاه نكنم؟هر درشتخوي خشن متكبر اهل دوزخ است
.................................................. .................................................. ............
اميدوارم كه حال همه رفقا خوب باشه و هيچ مشكلي تو زندگياتون نباشه و هر چي بركت مادي و معنوي هستش خدا براتون مهيا كنه انشالا.
بعضيهارو شايد اكثر ماها باهاشون سروكار داريم!انگار با خودشون هم دعوا دارند!جداي از اينكه با همه درگير هستن و فكر ميكنن ارباب همه هستند و همه بايد اونهارو تحويل بگيرند!اكثر ادمها هم از اين جور انسانها متنفر هستند!فكر ميكنين به خاطر چيه كه بعضي ، بعضي رو حساب نمي كنند؟!فكر ميكنين كه ادمهاي بزرگي هستند؟يا اينكه...
امام صادق(ع) مي فرمايد:
هيچ كس نيست كه تكبر ورزد مگر بر اثر خواري و حقارتي كه در خود مي بيند.
واقعا كه كلام اهل بيت حقه!اره!باور كنين كه هر كي كه تحويلتون نميگيره البته به صورت الكي!و خودش رو به بزرگي ميزنه و به اصطلاح كلي واسه خودش كيلومتر ميندازه!اون ادم عقده حقارت داره!يعني تو زندگيش كوچيكش كردن و يا شكستهاي پي در پي خورده و يا...هزاران مشكل ديگه داشته و نتونسته با خودش كنار بياد و حلاجيش كنه!مونده تو گلوش و همينطور به اين و اون گير ميده!
شمام وقتي به اينجور ادمها برخورد كردين اصلا انگار نديدينشون!و هيچ محلي به اونها نزارين كه اهل بيت فرمودند:تكبر با كسي كه متكبر هست واجبه!
البته ما در مقابلش كرامت نفس و عزت هم داريم!اينكه ادم شرايط هر محيطي رو درك كنه و طبق اون محيط عمل كنه خوب نشونه ظرافت وجودي اون و عقلشه!همه جا نبايد ادم شوخ باشه و همه جا هم نبايد سر سنگين باشه!رفيقت با هزار تا اميد و ارزو مياد سراغت و ميخواد 1 شوخي باهات بكنه!رسمش اينه كه اگه حال هم نداري نزني تو حالش!تحويلش بگير تا خدا هم 1 جايي كه اصلا توقع نداري تحويلت بگيره!
ميدونيد عزيزان!اين زمونه و اين دنيا گولمون نزنه!ما بين اين مردم بايد زندگي كنيم ولي كي گفته كه بايد مثل مردم زندگي كنيم!1جوري زندگي كنيم كه همه از ما به افتخار و مهربوني ياد كنند و صد البته كه بايد همه اينها به خاطر خدا باشه!من ميگم اگه كسي تو گوشت هم زد بهش بخند و ازش گذشت كن!سخته ولي تو داري با خدا معامله ميكني نه اون!اگه اينجوري باشي همه چيز برات راحته و زيبا
حضرت علي(ع) مي فرمايد:
در شگفتم از شخص متكبر!كه ديروز نطفه اي بوده و فردا لاشه ايست.
به چه چيزيمون اطمينان داريم كه انقدر خودمون رو تحويل ميگيريم!تا كي اخه؟وقتي بچه بوديم كه بچگي مي كرديم!وقتي جوون بوديم كه به خودمون ميگفتيم حالا جوونيم و بدنمون داغ بود و هيچي نمي فهميديم!حالا هم كه موها رو سفيد كرديم بازم انتظار از همه داريم غير خودمون!
بيايم خوب و با صفا باشيم تا ديگران از مصاحبت با ما لذت ببرند و خدا هم از ما راضي بشه

سامرا ای حرم عشق خدا...نشوی از دل شیعه تو جدا

با سلام و عرض تسلیت نسبت به هتک حرمت به حرم شریف امام هادی و امام حسن عسگری علیهم السلام و زادگاه عزیزترین دلداده ی بشریت امام زمان عجل ا...

راستی خونه ی امام زمان(عج) کجاست؟اونها فکر میکنند خونه ی حضرت رو تخریب کردند!به نظر شما همش خوش خیالی نیست؟!مگه میشه خونه خشت و خاک و سنگ باشه؟!اره میشه ولی در قاموس کسانی که مادی فکر میکنند !اره!

با این کارهاشون فقط ابروی خودشونو میبرن و همه ی مسلمانان رو به این فکر فرو میبرند که چرا؟!چرا انقدر دشمن کوته فکر دنبال از بین بردن اثرات حضرت حجت(عج) هستش!مگه چه ترسی درون دلهاشون رسوخ کرده که اینطور دارن ازش فرار میکنند؟!ایا میترسن که دنیایی که اینهمه براش زحمت کشیدند و برای به دست اوردنش خون خیلی از مردم رو به ناحق ریختند رو کسی از چنگشون در بیاره!؟

خونه ی حضرت بقیه ا... در قلب تک تک شیعیان جای دارد!اری همین و بس!و چه کسی میتونه این همه خونه رو تخریب کنه!ما به عشق حضرت زاده شده ایم و به عشقش زندگی میکنیم و به امیدش جان خود را خواهیم داد پس کسی نمیتواند از وجود ما جدایش کند حتی اگر هزاران هزار بمب هم منفجر کنند...

وظیفه ی ما:کار کردن برای زمینه سازی ظهور حضرت حجت بن الحسن المهدی عجل ا... است و این نه به حرف بلکه به عمل همگانی ماست و نمیشود به گردن دیگران انداخت،از خود شروع کنیم و به دیگران بیاموزیم و جمعی به حضور حضرتش ملحق شویم و در کابش به شهادت برسیم.به امید انروز انشا ا ...

التماس دعا

کاش میشد که همه خوب شوند...عاشق دیدن محبوب شوند

با سلام(روزتون به خیر)
امام موسي كاظم(ع) مي فرمايد:
خداوند دنيا را براي دوست و دشمن خود قرار داده ولي دين را فقط براي دوست خود قرار داده است.
.................................................. .................................................. ............
اميدوارم كه حال همگی عزیزان خوب باشه و در پناه حق به زندگیتون در سایه ی اهل بیت ادامه بدین.
بعضي وقتها ما خودمون رو گول ميزنيم و اين وسط انگار نه انگار كه بزرگ شديم!وقت حرف كه ميشه ميگيم ما بزرگ شديم اما تو عمل انقدر بچه گونه كار مي كنيم كه نگو و نپرس!
وقتي 1 بچه با خواهرش يا داداشش دعواش ميشه ميگيم عجب بچه بدي ولي وقتي خودمون عصباني ميشيم انگار كار فقط همينه و اشتباه نيست!!يعني در مقام ديگران خوب هستيم ولي در جايگاه خودي نه!!
بهترين انسانها كساني هستند كه دير به خشم مي ايند و زود راضي ميشوند(رسول اكرم ص)
تا عصباني ميشيم دادو بيداد سر زن و بچه و اگه زورمون برسه به بچه بيگناه تو گوشش مي زنيم!اخه اين درسته!زن و بچه مگه برده زر خريد ما هستند كه اعصابمون از بيرون خورده سر اونها خالي كنيم!چك برگشتي داريم،يا سهاممون بالا و پايين شده،يا بيرون دعوامون شده،...ميايم خونه ميشيم مثل پلنگ!هيچ كس حق جيك زدن نداره!بابا بي خيال،يه كاري كنيم وقتي خونه نيستيم و يا تو جمعي نيستيم همه ارزوي بودن مارو بكشند نه اينكه بگن اخيش فلاني رفت!
رسول اكرم(ص) مي فرمايد:
خشم از شيطان و شيطان از اتش افريده شده است و اتش با اب خاموش مي شود،پس هرگاه يكي از شما به خشم امد وضو بگيرد.
هر چي از دهنمون در مياد تو عصبانيت ميگيم بعد اسم خودمون هم گذاشتيم ادم!بابا چه خبره!ديگه وقتي عصباني ميشيم هيچي نمي فهميم ايا اينه درستي و مردونگي و دين!
امام صادق (ع) مي فرمايد:
كسي كه هنگام خشم خود دار نباشد از ما نيست.
بعضي هم صفت حيواني دارند يعني وقتي به بالادستي ميرسه و زورش نميرسه رام هستش و چاكرم نوكرم ميكنه اما به زير دست كه ميرسه از زندگي ساقطش ميكنه اين كار فقط و فقط مال ادمهاي عقده اي هستش كه تو زندگي از چيزهاي زيادي عقده دارند.
امام هادي مي فرمايد:بر زير دستان خشمگين شدن نشانه پستي است.
اميدوارم همه ما زندگي سالم داشته باشيم و اينو اويزه گوشمون كنيم كه ديگران نسل مارو تربيت نخواهند كرد!بايد از خودمون شروع كنيم تا نسلمون درست بشه.

التماس دعا

دلی که مهرو محبت ندارد ان دل نیست

با سلام(روزتون به خير)
رسول اكرم(ص) مي فرمايد:
سوگند به انكه جانم در دست اوست كسي جز شخص رحيم به بهشت نمي رود.عرض كردند كه همه ما دلرحم و مهربانيم!فرمودند نه!مگر انگاه كه به عموم مردم رحم كنيد.
.................................................. .................................................. ...........
اون مرد ميگه من از اهالي روستاهاي اردستان بودم و به صورت روزمزد در پايگاه هوايي اصفهان خدمت مي كردم و هر چند وقت يكبار مجبور بودم براي ديدن زن و شش فرزندم از اصفهان به اردستان بروم،مدتي بود كه همسرم از بيماري رنج ميبرد و من به ناچار ميبايد به طور مداوم به او سركشي ميكردم و اين كار براي من زجر اور بود.
در سال 1360 شهيد بابايي فرمانده پايگاه شد و من از دور و نزديك مي شنيدم كه همه مي گفتند ايشان فرمانده خوبيست و به طبقه ضعيف كمك مي كند،يك روز به طور اتفاقي شهيد بابايي با چند تن از دوستان خلباتش به محوطه فضاي سبز پايگاه امده بودند،نزد ايشان رفتم و سلام كردم و ايشان به گرمي و بي تكلف از من استقبال كردند،به گونه اي كه حس كردم گويا با برادر خويش صحبت ميكنم!
بيماري همسرم،داشتن فرزند ،دوري راه و بي بضاعتي مالي ام را براي او گفتم و دقيقا حرفهاي مرا گوش كرد و گفت:بابا جون چرا زودتر نگفتي؟! و ادامه داد:
اين بار كه براي ديدن خانواده ات ميري انها را با خود بياور من اينجا به تو خانه ميدم.
با شنيدن حرفهاي او از خوشحالي نمي دونستم چيكار كنم و چند بار خواستم دستشو ببوسم ولي اون بزرگوار پيشوني من رو بوسيد و گفت:
تشكر لازم نيست اين حق تو بوده كه تا به حال محروم بودي!
هنگام رفتن بي انكه كسي متوجه شود پاكتي در جيب من گذاشت و من بعد رفتن اون رو باز كردم و ناباورانه ديدم 1000 تومن داخلش بود!ومن تو اون زمان ماهي 900 تومن حقوق مي گرفتم و از اون پس شهيد بابايي هر هفته به ديدن من ميومدند و 1000 تومان ميدادند...
رسول اكرم (ص) مي فرمايد:
هر كس حتي به لاشه گنجشكي رحم كند،خداوند در ان دنيا به او رحم خواهد كرد.
خوب بدونيم و خوب باشيم و با ديگران خوب رفتار كنيم تا خوبيها به همه ارث برسد.
.....................................................................................
اقای پرواز فرموده بودند نتیجه عملی زیارت رو بگو :چشم ،نتیجه ی عملی هر زیارت چه خانه خدا و چه عتبات عالیات اینه که زندگی قبلت با زندگی بعد زیارتت فرق کنه!یعنی اگه ادمی بودی که الوده بودی دیگه بدیهارو کنار بزاری و ادمی بشی که اهل بیت و حتی خودت از خودت راضی بشی.بعدا براتون از خاطره هاش میگم که شما ها هم صفا کنین.
از همه اونهایی که نظر میدن ممنونم و نظراتتون رو میخونم و جوابشو اگه خواسته باشین تو متن مینویسم
التماس دعا

با سلام روزتون به خیر 

امیدوارم حال همگی خوب باشه و هیچ نگرانی تو زندگیتون نداشته باشین و هر چی از خدا میخواین بهتون بده.

جاتون خالی زیارت کلی حال میده اگه احساسش کنی ولی اگه نری هیچ وقت نخواهی فهمید که چیو از دست دادی!امام صادق(ع) می فرماید:اگر مردم میدانستند در زیارت حسین بن علی(ع) چه چیزهایی نهفته است برای رفتن با یکیدیگر جنگ میکردند!

طرف واسه تفریحش هزار جوره خرج میکنه!میخواد بره دبی،انتالیا، از قبل برنامه ریزی میکنه و با خانوادش میره و زن و بچش همه محیطهای انچنانی رو میبینن!ولی وقتی میگی چرا زیارت نمیری میگه حالا بزار وقت زیاده!واقعا رسمش اینه؟!!

وقتی میری پول در میاری از هر راهی خوب معلومه در راه خیر مصرف نمیشه!پولی که شبهه ناک باشه در محل شبهه هم خرج میشه ولی پول حلال فقط در مسیر حلال خرج میشه!

۱ بار برید کربلا بعد خودتون مثل کبوتر جلد حرم میشین و نمیتونین فراموشش کنین!تا حالا با اونهایی که عشق مجازی دارن حرف زدین؟وقتی با ۱ دیدار و حرف زدن طوری عاشق شدن که نمیتونن فراموش کنن!خوب وقتی به اهل بیت میرسی و میفهمی چه گلهایی هستن عاشق حقیقی میشی و میفهمی که عشق واقعی خود اونها هستن.

کدوم عشقه که بگه بیا طرف من خودم دوستت دارم؟!کدوم عشقه که بگه بیا من دنیا و اخرت هواتو دارم؟!کدوم عشقه که بگه هر چی هستی فقط منو دوست داشته باش و طرفم بیا من میخرمت؟!اره امام حسین(ع) هستش!در روایت داریم که همه اهل بیت کشتی نجات هستند ولی کشتی امام حسین سریعتر از همه انسانهارو نجات میده.

التماس دعا تابعد

با سلام

با عرض معذرت که چند روز نیستم اخه دارم میرم کربلا به یاد همگی

راستی ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره هم تسلیت باد

یا علی

اگر انصاف کنی با تو سخنها دارم

امام صادق(ع) مي فرمايد:
هر كس با مردم منصفانه برخورد كند،ديگران داوري او را مي پذيرند.
.................................................. .................................................. ............
عزيزان خوبين؟اميدوارم حالتون خوب خوب باشه و در كنار خانواده در خوشي محبت و ايمان به سر ببرين و خداوند متعال در طول زندگي ياريتون كنه!
ایام عزای صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام ا... هستش و حد اقل ميدونم كه شيعيان هر چقدر هم كه دنياشون خراب باشه وقتي به عزای اهل بيت عليهم السلام مي رسند همه چي رو فراموش مي كنند.
 اگه دنبال دنيا ميرين حد اقل دريچه دلتون رو به سمت اهل بيت ببرين كه پولتون تو زندگيتون اثر گذار باشه . زن و بچه تون اهل بشن و وقتي ميخواين از اين عالم برين ديگه به اين خوشحال باشين كه بچه هاتون براتون طلب خير مي كنند.
مي دونين اون حديثي كه در بالا نوشتم در مورد انصاف به خاطر اينه كه بعضي قوانين با وجدان ادم و بهتر بگم با انصاف جور در نمياد!مثل قوانين راهنمايي و رانندگي!البته نه همش!اگه بخواي از فرعي بياي به اصلي هر جور تصادف كني مقصر تويي كه از فرعي در اومدي!حالا اگه ترمز طرف مقابل هم بريده باشه و بزنه بهت باز تو مقصري!خوب اين شرط انصاف نيست!ما 1 بار همين واقعه برامون اتفاق افتاد و زديم به كسي كه از فرعي دراومد و افسر اومد و اون رو مقصر اعلام كرد!ولي من به طرف گفتم بي خيال مامور راهنمايي شو خودم خسارتت رو ميدم چون ميدونستم ترمز از من بريده!
حضرت علي(ع) مي فرمايد:
هر كس با انصاف باشد،انصاف مي بيند!
يكي از چيزايي كه تو اين دور زمونه مشهوره اينه كه طرف كه ورشكست ميشه طلب كارا سريع ميرن خونه و زندگيش رو ميخوان بفروشن!اين واقعا خلاف انصافه در مورد ادمي كه ورشكست شده!نه كلاهبردار!به خونه و زندگي و زن و بچش چي كار داري اخه!اين پول رو بگير مطمين باش ميشه باد هوا !ولي اگه نگيري هزاران هزار دعا پشت سرته!طول عمر و عزت و عاقبت به خيري و مال هم بيشتر مياد سراغت و دوستات هم بيشتر ميشن!اما قانون ميگه ميتوني تصرف در ملك بكني اگه رسيد يا چك داشته باشي!فقط براي يك لحظه زن و بچه خودتو جاي زن و بچه اون در نظر بگير و اشك چشماي بچه هاشو ببين!بعد اگه دلت راضي شد بكن!نگو نشستي از سر سيري حرف ميزني!كه خدا شاهده همه اين چيزايي كه ميگم به عينه برام اتفاق افتاده و رها كردم رفته...
حضرت علي(ع) مي فرمايد:
گشاده رويي و دوستي ات را براي عموم مردم و عدالت و انصافت را براي(دشمنت) بكار بگير.
عدالت و انصاف مال دشمنه!! و دوستان ادم جون بايد براشون هديه كني.

من میخوام پیشت بمونم  اقا جونم اقا جونم

با سلام(روز عزيزان به خير)
امام زمان(عج) مي فرمايد:
خداوند ما و شما را از فتنه ها نگاهدارد و به ما و شما روح يقين ببخشد و از بدي عاقبت باز دارد.
..........................................................زبان حال:اقاجون من خجالت مي كشم از خودم و كارهام كه باهات حرف بزنم،از الودگيهاي خودم ناراحتم !اما نميدونم چي ميشه كه دوباره هر روز كه از خواب بلند ميشم باز هم همون اشو همون كاسه!در مقابل همه چيز و همه كس ادعام ميشه ولي وقتي به خودم و بديهام ميرسم خيلي ذليل ميشم و هر بلايي و هر كاري كه بر خلاف ميل شماست ميكنم!!!!امروز اومدم از خودت بپرسم كه ايا بدي مثل من بيچاره رو هم پيش خودت مي پذيري؟!همه دنيارو گشتم !به زمين و اسمون و خشكي و دريا سر زدم ولي هيچي من رو ارضاء نكرد تا دوباره پشيمون در خونه خودت اومدم!با شرمنگي تموم فرياد ميزنم اقا جون ميخوام تو خيمت بمونم و از دنيا و اهلش خسته شدم.
به خوبا سر مي زني مگه بدا دل ندارن...1 سرم به ما بزن مولاي خوبا اقاجون
مگه چيزي كم ميشه 1 روسياه نيگات كنه...با 1 جرعه كم نميشه اب دريا اقا جون
وقتي بهت فكر ميكنم ميبينم با ارزشترين چيزي كه تو زندگيم در كنارش و با يادش احساس لذت ميكنم و ارامش پيدا ميكنم تويي و باقي چيزها بازي كودكانه دنيايي منه!
از شما خواهش ميكنم به خاطر بد بودن من ، من رو ترك نكن بلكه ادبم كن و براي خودت نگهدار.
امامي كه در زمان زندگي من سايه اش روي سرمه تويي اقا !اميدوارم شرمنده چشمان شما در ان لحظاتي كه به زندگي من نگاه ميكنين نشم.امين.
هیاتها هم که دیگه شروع شده ولی من ۱ مشکل اساسی دارم!انقدر بد بودم این چند وقته که دیگه روم نمیشه بیام هیات،منو توی هیاتها ببینه چی میگه؟!من چی دارم جوابشو دارم؟!

اگه بگه اینهمه گناه حالا اومدی مجلس مادرم با این دل سیاهت !فقط ۱ حرف دارم بهش بزنم اینکه سرمو میندازم پایین ۱ گوشه میشنم ابروداری کن اقا بزار منم سر براه بشم.

فاطمیه امد و زهرا شکست...در غم حیدر همه دلها شکست.

دوست دارم جلوه های یاس را...دوست دارم مادر عباس را

با سلام(روز شما به خير)
امام صادق(ع) مي فرمايد:
هر كس شادمان مي شود از اين كه از ياران امام زمان(عج) باشد بايد منتظر او باشد و عمل خود را با پرهزكاري و نكوييهاي اخلاقي همراه سازد در حالي كه منتظر امام زمان(عج) مي باشد.
.................................................. .................................................. ............

کم کم داره ایام فاطمیه شروع میشه و دلهای ما باید اب و جارو بشه و  هر ایرادی که داریم رو حد اقل تو این ایام باید کنار بزاریم تا از فرصتهای معنوی این ایام بیشترین استفاده رو ببریم.
داريم كه در عالم ذر(همه ما قبل از عالم خلقت به صورت ذرات نوري خلق شده بوديم كه به ان عالم ذر گويند) به همه ما چگونگي زندگي ما و كجا بودن ما و در كل اين دنيا رو در همون عالم به ما عرضه كردند و اين كه الان در كجاي تاريخ داريم زندگي مي كنيم رو خودمون انتخاب كرديم!نگيم كه ما يادمون نمياد كه صحيح نيست چرا كه ما وقتي كه در شكم مادر بوديم رو هم يادمون نيست ولي بوديم و زنده بوديم!بحثم در عالم ذر نيست بلكه بحث من در مورد بودن ما در اين برهه زمانيست كه به نظر من بهترين برهه است!شايد ما دوست داشتيم جزء اصحاب امام حسي(ع) در كربلا شهيد مي شديم ولي در اين زماني كه ما قدم در عرصه هستي گذاشتيم زمان انتقام است و مي توان گفت كه به اميد خدا اگر هنگام ظهور نزديك باشد زمان حكومت اهل بيت است و رجعت اهل ايمان.
امام صادق(ع) مي فرمايد:
نزديكترين و رضايت بخش ترين حالت بندگان نسبت به خداوند هنگامي است كه حجت خدا را از دست مي دهند،امامشان براي انها ظاهر نيست و جاي او را نمي دانند اما در همان حال مي دانند كه حجت خدا از بين نرفته است پس در ان هنگام هر صبح و شام در انتظار فرج و گشايش باشيد كه شديدترين خشم خداوند بر دشمنانش هنگامي است كه حجت خدا را جستجو مي كنند اما بر انان ظاهر نمي شود،به تحقيق خداوند مي داند كه دوستانش شكي به خود راه نمي دهند و اگر مي دانست كه انها شك مي كنند حجت خود را به اندازه يك چشم به هم زدن از ميان انها غايب نمي كرد و اين غيبت واقع نمي شود مگر در دوره بدترين مردمان.....
البته اين بدترين مردمان كه حضرت فرمودند اين نيست كه همه مردم بدترين هستند بلكه بدترين مردم هم در اين دوره واقع شده اند.
امام باقر(ع) مي فرمايد:
هر كس از دنيا برود در حالي كه امام خود را بشناسد،مانند كسي است كه در خيمه امام زمان(عج) همراه با ان حضرت باشد.....
ايا واقعا براي ما كه شيعه هستيم عيب نيست كه امام زمان(عج) وجود داره و زندگي ميكنه ولي ما اصلا ازش خبري نداريم!و انقدر تو اين دنياي خودمون مشغول شديم كه حتي حضرت هم بين ما نميمونه!ايا اگه از دنيا بريم ،ميتونيم بگيم حضرت ازما راضي بوده!با كارهامون كاري كرديم كه امام زمان(عج) بين جوونها ناشناخته است!از يه ماشين يا يه موبايل انقدر قشنگ و جذاب حرف مي زنيم كه دل همه رو اب ميندازه ولي از حضرت تا ميايم حرف بزنيم انگار داريم كوه ميكنيم!اگه رسمش اينه كه هيچ ولي اگه رسمش اين نيست چرا پس همه حق رو ميدونيم ولي براش خرج نميكنيم و همينطور دست رو دست ميزاريم تا ديگران بكنند؟!اگه از نظر عقلي و وجداني اين كار درسته خوب عيبي نداره!ولي اگه از نظر عقلي درست نميبينيم از همين الان شروع كنيم مسير زندگيمون رو حداقل براي بچه هامون و دور و بريهامون درست تعريف كنيم.
انشالا اگه عمر بود براي بعد از كشور ايران در ايام ظهور براتون زياد ميگم.

با توکل زانوی اشتر ببند

با سلام(روزتون به خير)
امام باقر(ع) مي فرمايد:
هر كس به خدا توكل كند مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويدشكست نخورد.
.................................................. .................................................. ............
عزيزان اميدوارم كه حالتون خوب باشه و عقل و عمل رو در كنار هم به كار بگيريد تا در كارهاتون پيروز باشين،اين بحث توكل و توسل چيزيه كه همه بايد دايم و در طول زندگي باهاش باشن و هر كاري كه مي كنيم در كنارش نظرمون باشه كه همه كاره خداست و خداست كه بالا ميبره و كار رو به سر انجام مي رسونه!براي اينكه مطلب براتون واضح بشه بزارين 1 داستان واقعي براتون تعريف كنم كه خود من رو مدتها به فكر فرو برده بود!بخونين و حتما روش فكر كنين و براي خودتون نتيجه گيري كنين.
اما سرگذشتاز سعادت تا شقاوت)
مدتها جبهه مي رفت و در عملياتها حضور داشت،نه اينكه بگم از روي اخلاص نبود!نه!براي خدا بود اما بايد بدونيم كه ما اگه جانب خدا هم ميريم بايد علمش رو با عمل داشته باشيم وگرنه جاهل اگه عمل كنه هيچ فايده اي نداره و عالم بي عمل نيز به همچنين!
تو جبهه هر چي كه ميخواستي بود!معنويت،مرام،معرفت،عشق و ايثار،شهادت و هر چي كه ميخواستي براي رسيدن 1 شبه به خدا وجود داشت و به قول بچه ها براي خودش 20 واحد عرفان بود!
خلاصه اين جوون داستان ما در 1 عملياتي شديدا مجروح ميشه و تو همون خط همه رفقاش ناراحت و خبر ميدن شهيد شده و جنازه اون رو به عقب خط ميبرند و رسم بر اين بود كه به سردخونه(معراج) ميبردند و روش 1 نايلون مي كشيدن و توي قفسه هاي كشويي قرار ميدادن و درب كشو رو ميبستند.
وقتي مسيول معراج مياد جنازه اين بنده خدارو داخل كشو قرار بده ميبينه كه زير نايلون جلوي قسمت دهانش حالت بخار گرفته و ميفهمه كه هنوز جون داره و خلاصه ميبرش بيمارستان و چند تا عمل روش انجام ميدن و دوباره زندگي رو بهش هديه مي كنند و يا بهتر بگم خدا برش ميگردونه كه هنوز كارت تو دنيا تموم شده نيست!
جوون مثل مردم عادي شروع به زندگي ميكنه و جنگ تموم ميشه و بعد جنگ چند صباحي ميگذره كه همين نفر رو ميگيرينش به چه جرمي؟!باورتون نميشه!به جرم زناي محصنه!(روابط نامشروع با خانم شوهردار)!!!!!!!!!!
كسي كه تا مرز شهادت پيش رفته بود برگردونده ميشه و سنگسار ميشه و ميميره!
ريشه يابي و نتيجه گيري:
اينكه الان خوب هستيم و در موقعيت معنوي خوبي هستيم دليل نميشه كه خودمون رو خوب بدونيم چون شيطان هميشه در كمين ماست و اگه ميخوايم خوب باشيم حتما با علم نه كوركورانه!نه الان باشه از صدر اسلام همين بوده مثل سعد ابي وقاص كه در لشگر پيغمبر (ص) بود و جلوي حضرت علي(ع) ايستاد و پسرش عمر سعد در كربلا جلوي امام حسين(ع) يا مثل شمر كه در صفين جزء لشگر حضرت علي(ع) بود و در كربلا...و امثال اينها زياده
پس در كنار علم و عمل بايد توكل و توسل به خدا و اهل بيت داشته باشيم(انشالا)

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم...چه بگویم که غم از دل برود تا تو بیایی

با سلام(روز جمعه عزيزان به خير)
سوال شد از پيغمبر(ص) كه مهدي(عج) از فرزندان شما كي ظهور مي كند؟فرمود:
مثال او،مثال قيامت است كه انرا در وقت خود كسي جز خداوند روشن نكند و شان ان سنگين است و او نيايد جز ناگهاني.
.................................................. .................................................. ............
اوصاف ياران حضرت حجت ابن الحسن(عج):
تا حالا از خودمون پرسيديم كه انقدر ميگيم امام زمان(عج) بيا!چرا نمياي؟!خدايا برسون اون كسي كه جهان رو نجات ميده!و...!ايا من هم كسي هستم كه يارش باشم و جزء كساني باشم كه طرف مقابل حضرت نيستند!چرا ما دعا مي كنيم كه حضرت بيان؟!راحت داريم زندگيمون رو مي كنيم چرا خودمون رو تو دردسر بندازيم؟!...
ياران حضرت رو ميشه به 3 گروه تقسيم كرد:
313 نفر كه ياران ويژه حضرت هستند
گروه دوم كه بعد از گروه اول نمايان ميشن در احاديث بين 10 تا 15 هزار نفر ذكر شده اند.
گروه سوم هم كساني هستند كه بر حسب خصوصيات و ويژگيها حركت مي كنند و به لشگر ميپيوندند.
اون مرد اومد پيش امام باقر(ع) عرض كرد: مردم ميگن وقتي حضرت حجت(عج) ظهور كنه كارها خود به خود درست ميشه!امام فرمود: هرگز چنين نيست قسم به كسي كه جانم در دست اوست اگر بنا بود كارها خود به خود درست شود براي رسول خدا(ص) درست ميشد.
امام صادق(ع) خصوصيات ياران حضرت رو در حديثي مي فرمايد:
1-قلب محكم2-دوري از وسوسه3-خواستار بركت4-جان نثاري5-شب زنده دار و اهل مناجات6-اطاعت محض7-قلب نوراني8-خداترس9-شهادت طلب10-حق ياوري
ميخوايم ببينيم كه يار حضرت هستيم يانه!ببينيم از اين خصوصيات كدومش رو با جون و دل قبول داريم و كدومش رو زوركي!حرف اهل بيت شوخي بردار نيست واقعا براي 1 بار هم كه شده نه براي ديگران بلكه براي خودمون و تو دلمون خودمون رو محك بزنيم ببينيم چند مرده حلاجيم...
شبث ابن ربعي يكي از دعوت كنندگان امام حسين(ع) بود ولي در كربلا در شمار فرماندهان دشمن قرار گرفت!او به حضرت عباس(ع) وقتي رفت براي بچه هاي برادرش اب بگيره گفت:برو به برادرت بگو كه اگر دنيا را اب فرا بگيرد قطره اي از ان را به شما نخواهيم داد مگر اينكه با يزيد بيعت كني!!
اون ملعون به شكرانه شهادت امام حسين(ع) مسجدي بنا كرد كه به نام خودش مشهور شد!!
مي دونيد اين شخص سابقش چي بود؟!!!اينه كه ميگم عاقبت به خيري چيز ديگه است!اون ملعون در جنگ صفين در ركاب حضرت علي(ع) جهاد مي كرد و در جنگ جمل هم مقابل خوارج در ركاب پدر امام حسين(ع) بود!!
اينكه الان شيعه هستيم و اينكه الان نماز ميخونيم دليل اين نيست كه ما حتما به حضرت حجت(عج) كمك خواهيم كرد!!چه بسا عالماني كه در مقابل حضرت ايستادگي مي كنند چون در روايت داريم كه دين جديد با خودش مياره!ما بايد دلهامون رو اماده امام زمان(عج) بكنيم نه اماده نظريه پردازيهاي خودمون!!ما كي هستيم مگه!؟با كوچكترين مريضي و كوچكترين اسيب درست فكر نمي كنيم!درست نمي فهميم!عجب كه اين همه ادعامون ميشه !واقعا خدا اون بالا از دست ما چي ميكشه!!
اون مرد ميگه در محضر امام صادق(ع) نشسته بودم كه مردي به ان جناب عرضه داشت:شما فرموده ايد كه علي بن ابيطالب(ع) لباس خشن و زبر مي پوشيد، لباس 4 درهمي به تن مي كرد و امثال اينها و حال انكه خود شما لباس نو و خوب مي پوشي؟!امام صادق(ع) فرمود:علي اميرالمومنين(ع) در زماني انطور لباس مي پوشيد كه مورد انكار مردم و انگشت نما نبود ولي اگر امروز مثل ان لباس پوشيده شود انگشت نما مي شود پس بهترين لباس هر زمان لباس همان زمان است مگر وقتي حضرت حجت(عج) به پا خيزد،لباسهاي علي(ع) را به تن ميكند و روش اورا پيش مي گيرد.
ايراد افراد ديندار در هر زمان اينه كه دين رو سليقه اي مي كنند و انچه كه در دين نيست و تنها روش و مرام فردي هست رو در دين داخل ميكنند كه اين شيوه بزرگان نيست.

خدا تنها شدم در دار دنیا...چه سازم اندرین وادی خدایا

با سلام(روزتون به خير)
يا فاطمه اي منشاء خير و بركات...مهر تو بود قبولي صوم و صلاۀ
فرمود نبي خدا گناهش بخشد...هر كس كه براي تو فرستد صلوات
.................................................. .................................................. ..........
اميدوارم که از شور و نشاطي که بواسطه ولادت حضرت زینب (س) در دل اقامون امام زمان(عج)است،حتي به اندازه ذره اي در دلهاي ما هم بيفته و در شاديهاي اهل بيت همه ما شريك باشيم.

ميگن اگه كاري با اهل بيت دارين نزارين ايام عزا از اين بزرگواران درخواست كنين،بلكه ايام ولادت و شادي وقتيست كه بايد ما عرض حاجت ببريم درب خونه ان بزرگواران و هر چي كه دوست داريم ازشون بخوايم...
.................................................. .................................................. ...........
زمان جنگ بود و علي هم يكي از رفقاي ما بود،با اينكه چيزي نداشت از مال دنيا ولي خونه و زندگي رو ول كرده بود و اومده بود جنگ!تعجب مي كردي وقتي باهاش صحبت مي كردي !انگار تو 1 دنياي ديگه سير مي كرد و از عالم مادي بيرون بود!شبها كه نيمه شب ميگذشت و قبل از اذان صبح ميشد ديگه نميتونستي توي چادر پيداش كني!وقتي دورو بر گردان رو ميگشتي مي ديدي يكي رو خاكها افتاده و داره گريه ميكنه!صبح كه ميشد همه از خواب بلند ميشدن اونم ميومد بين بچه ها!همه عاشقش بودن انقدر كه خوش اخلاق بود با همه،پير و جوون دوسش داشتن و با جون و دل بهش عشق مي ورزيدن!وقتي شنيد گردان به كمبود اذوقه خورده و در موقعيت بحراني به سر ميبره همه با تعجب ديدن بي موقع داره زور ميزنه بره مرخصي!يعني اصلا اخلاقش اين مدلي نبود كه بخواد بره مرخصي اونم وسط كار!ولي ديدن مرخصي گرفت و رفت و بعد مدتي برگشت و كلي پول همراه خودش اورده بود!همه خوشحال كه بابا دمت گرم و شادي تو دل همه اومد!
گذشت و بعد از چند وقت علي شهيد شد!رفتيم خونش تو تهران به ديدن زن و 2 تا بچه هاش،كه حالي پرسيده باشيم و...
ولي كاش نمي رفتيم!تازه متوجه شديم علي چه كاري كرده بود!اون مرخصي و اون پول!خانمش ميگفت اومد مرخصي و سريع خونه رو فروخت و گفت:تو جبهه به پولش بيشتر احتياجه تا اينجا!
همه بچه هاشو بغل كرده بودن و گريه مي كردن و بچه ها هاج و واج كه چرا!!
تا اينكه تصميم گرفتيم ايثارشو تكميل كنيم و با بچه و ديگران پول گذاشتيم و براي اين خانواده خونه خريديم و اشك شوق در چشمهاي خانواده علي مي درخشيد...
از قديم گفتن از هر دست كه بدي از همون دست ميگيري!عزيزان پول براي خرج كردنه نه براي جمع كردن!تا حالا چند بار پول درست و حسابي به كسي داديم!؟مگه تضمين دادن ما تا كي زنده هستيم؟!
1نصيحت با تجربه خودم و دوستام بهتون ميكنم :هرچي پول بدي و كمك كني خدا بيشتر بهت ميده البته به اين نيت نديد ولي فكر نكنين با انفاق پولتون كم ميشه!
ميدونيم طرف پول نداره و به ما بدهي داره!بگذريم ازش!انقدر دنبال نكنيم تا خونش رو بفروشه تا...انقدر فشار نياريم تا طرف نسبت به خدا هم بي اعتماد بشه!اخه تا كجا...
پيغمبر (ص) مي فرمايد:
هر كس مي خواهد دعايش مستجاب شود و اندوهش بر طرف شود، به تنگدست مهلت دهد.

دل اگر هست دل زینب کبری باشد...افرین باد بر این همت مردانه دل

با سلام(روز میلاد زینب کبری عقیله بنی هاشم مبارک باد)
گفته بودم چو بيايي غم دل با تو بگويم...چه بگويم كه غم از دل برود تا تو بيايي
.................................................. .................................................. ............اميرالمومنين علي(ع) مي فرمايد:
براي مردم زماني خواهد امد كه در ان زمان همت و هدف انها شكمشان خواهد بود و شرف و اعتبارشان به كالا و اموالشان بستگي دارد،قبله انها زنانشان و درهم و دينارشان دينشان است.انها بدترين مردمند كه در نزد خداوند بهره و سهمي براي انها نيست.
.................................................. ................................................
اون مرد ميگه براي خودم اعتباري داشتم و به اصطلاح خودم داشتم براي خدا و امام زمان(عج) كار مي كردم!فكر مي كردم اينهمه كه به من احترام ميزارن من در قبالش دارم براي اهل بيت كار ميكنم تا اينكه يك شب به خواب رفتم...
ميگه تو خواي ديدم حضرت مهدي(عج) ظهور كرده و همه دارن گروه گروه و دسته دسته به سمتش ميرن براي بيعت و اين وسط ديگه كسي من رو تحويل نميگيره!(بسوزه پدر اين من)تمام اون كساني كه مريد من بودن ميان بدون اعتنا از كنار من رد ميشن و سراغ حضرت ميرن و با ايشون بيعت ميكنن!
ميگه تو دلم ناراحت شدم و گفتم ميرم پيش اقا و با ايشون صحبت مي كنم!
ميگه تو همون عالم خواب رفتم پيش امام زمان(عج) و عرض كردم:اقا شما چرا تشريف اوردين؟!!ما بوديم كارهارو انجام مي داديم و ديگه احتياجي به اومدن شما نبود؟!!ميگه در همين اثنا از خواب بيدار شدم و از اون لحظه دارم ديوونه ميشم كه انقدر ميگيم اقا بياد و براي اقامون به اصطلاح كار مي كنيم ولي ايا واقعا اماده هستيم؟!ايا يار واقعي ما هستيم؟!از زندگيمون گذشتيم؟!يا وقتي پاي پول و زن و زندگي مياد وسط ديگه امام يادمون ميره؟!!!!!!!!!!!!!!
اون مرد ميگه تو خواب ديدم روز عاشوراست!همه اصحاب امام حسين(ع) شهيد شدندو امام نشسته و من اومدم با لباس معمولي كنار امام!!ميگه يك لحظه ياد زن و بچه خودم افتادم و اينكه اينجا بايد از جون بگذرم!ميگه حضرت تبسم كرد و من سلام كردم و حضرت از من كمك و ياري خواست!با همون حالت خستگي و تنهايي!ميگه من بين دو راهي گير كردم و عاقبت نتونستم با نفسم كنار بيام!گفتم:اقا من نه زره دارم و نه اسب دارم و نه شمشير!بزاريد برم اونهارو از خونه بيارم و در خدمت باشم!ميگه با اين بهونه ميخواستم تو خواب از كشته شدن نجات پيدا كنم!كه حضرت فرمودند:بيا اين شمشر من و اين اسب من و اين زره من!ميگه همه رو پوشيدم و داشتم مي تركيدم از ترس!ميگه نمي دونم چي شد امام حسين(ع) روشو بر گردوند كه من با همون حال پشت به دشمن پا به فرار گذاشتم كه ميگه امام حسين با لبخند تو خواب به من فرمود:حالا كه داري فرار ميكني اسب و شمشير من رو كجا ميبري!!ميگه ديدم تو خونه خانمم داره من رو تكون ميده و ميگه داري داد مي زني و دور حياط خونه ميدوي!!
اره عزيزان خودم رو ميگم كه در مقام ادعا براي خودم 1 عالمي هستم ولي وقتي پاي عمل ميشه اب ميشم ميرم تو زمين!
امام زمان(عج) دنيا من رو احاطه كرده و اراده رو از من سلب كرده و نا توانم كرده!همه اميدم به خود شماست كه دست من رو بگيرين و از اين منجلاب الودگي و حرام نجاتم بدين و انشالا به خيمه نور خودتون راهنماييم كنين.(امين)
تا نبينم رخ زيباي تو را مهدي جان...دلم ارام نگيرد به خدا مهدي جان
نام زيباي تو اي مظهر اسماء خدا...همه جا ورد زبانست مرا مهدي جان
نيمه جاني كه به تن مانده نثار تو كنم...گر ببينم رخ زيباي تو را مهدي جان
التماس دعا