با سلام(روزتون به خیر)
امام موسي كاظم(ع) مي فرمايد:
خداوند دنيا را براي دوست و دشمن خود قرار داده ولي دين را فقط براي دوست خود قرار داده است.
.................................................. .................................................. ............
اميدوارم كه حال همگی عزیزان خوب باشه و در پناه حق به زندگیتون در سایه ی اهل بیت ادامه بدین.
بعضي وقتها ما خودمون رو گول ميزنيم و اين وسط انگار نه انگار كه بزرگ شديم!وقت حرف كه ميشه ميگيم ما بزرگ شديم اما تو عمل انقدر بچه گونه كار مي كنيم كه نگو و نپرس!
وقتي 1 بچه با خواهرش يا داداشش دعواش ميشه ميگيم عجب بچه بدي ولي وقتي خودمون عصباني ميشيم انگار كار فقط همينه و اشتباه نيست!!يعني در مقام ديگران خوب هستيم ولي در جايگاه خودي نه!!
بهترين انسانها كساني هستند كه دير به خشم مي ايند و زود راضي ميشوند(رسول اكرم ص)
تا عصباني ميشيم دادو بيداد سر زن و بچه و اگه زورمون برسه به بچه بيگناه تو گوشش مي زنيم!اخه اين درسته!زن و بچه مگه برده زر خريد ما هستند كه اعصابمون از بيرون خورده سر اونها خالي كنيم!چك برگشتي داريم،يا سهاممون بالا و پايين شده،يا بيرون دعوامون شده،...ميايم خونه ميشيم مثل پلنگ!هيچ كس حق جيك زدن نداره!بابا بي خيال،يه كاري كنيم وقتي خونه نيستيم و يا تو جمعي نيستيم همه ارزوي بودن مارو بكشند نه اينكه بگن اخيش فلاني رفت!
رسول اكرم(ص) مي فرمايد:
خشم از شيطان و شيطان از اتش افريده شده است و اتش با اب خاموش مي شود،پس هرگاه يكي از شما به خشم امد وضو بگيرد.
هر چي از دهنمون در مياد تو عصبانيت ميگيم بعد اسم خودمون هم گذاشتيم ادم!بابا چه خبره!ديگه وقتي عصباني ميشيم هيچي نمي فهميم ايا اينه درستي و مردونگي و دين!
امام صادق (ع) مي فرمايد:
كسي كه هنگام خشم خود دار نباشد از ما نيست.
بعضي هم صفت حيواني دارند يعني وقتي به بالادستي ميرسه و زورش نميرسه رام هستش و چاكرم نوكرم ميكنه اما به زير دست كه ميرسه از زندگي ساقطش ميكنه اين كار فقط و فقط مال ادمهاي عقده اي هستش كه تو زندگي از چيزهاي زيادي عقده دارند.
امام هادي مي فرمايد:بر زير دستان خشمگين شدن نشانه پستي است.
اميدوارم همه ما زندگي سالم داشته باشيم و اينو اويزه گوشمون كنيم كه ديگران نسل مارو تربيت نخواهند كرد!بايد از خودمون شروع كنيم تا نسلمون درست بشه.

التماس دعا