سامرا ای حرم عشق خدا...نشوی از دل شیعه تو جدا
راستی خونه ی امام زمان(عج) کجاست؟اونها فکر میکنند خونه ی حضرت رو تخریب کردند!به نظر شما همش خوش خیالی نیست؟!مگه میشه خونه خشت و خاک و سنگ باشه؟!اره میشه ولی در قاموس کسانی که مادی فکر میکنند !اره!
با این کارهاشون فقط ابروی خودشونو میبرن و همه ی مسلمانان رو به این فکر فرو میبرند که چرا؟!چرا انقدر دشمن کوته فکر دنبال از بین بردن اثرات حضرت حجت(عج) هستش!مگه چه ترسی درون دلهاشون رسوخ کرده که اینطور دارن ازش فرار میکنند؟!ایا میترسن که دنیایی که اینهمه براش زحمت کشیدند و برای به دست اوردنش خون خیلی از مردم رو به ناحق ریختند رو کسی از چنگشون در بیاره!؟
خونه ی حضرت بقیه ا... در قلب تک تک شیعیان جای دارد!اری همین و بس!و چه کسی میتونه این همه خونه رو تخریب کنه!ما به عشق حضرت زاده شده ایم و به عشقش زندگی میکنیم و به امیدش جان خود را خواهیم داد پس کسی نمیتواند از وجود ما جدایش کند حتی اگر هزاران هزار بمب هم منفجر کنند...
وظیفه ی ما:کار کردن برای زمینه سازی ظهور حضرت حجت بن الحسن المهدی عجل ا... است و این نه به حرف بلکه به عمل همگانی ماست و نمیشود به گردن دیگران انداخت،از خود شروع کنیم و به دیگران بیاموزیم و جمعی به حضور حضرتش ملحق شویم و در کابش به شهادت برسیم.به امید انروز انشا ا ...
التماس دعا