السلام علیک یا ابا صالح المهدی عجل ا... تعالی فرجه الشریف

اول با سلام به حضور شما اقا شروع میکنم که دوباره اجازه دادی قدمهای الوده ام رو توی هیات محرم امسال بزارم و اصلا به روم نیاوردی که من الودم!خیلی شرمسارم اقا!

ولی خیلی میترسم!

 می ترسم: از اینکه من نفهمم و باز تا بیام سر بجنبونم ببینم محرم تموم شد و ای دل غافل که دارن دوباره سیاهیهارو که نور دلهای ماست جمع میکنند،هنوز شروع نشده میترسم از تموم شدنش،از اینکه این مهمونی زود تموم بشه،اخه ترس هم داره واقعا،من کجا جایی که اهل بیت علیهم السلام قدم میزارن کجا!من کجا جایی که حضرت  زهرا سلام ا... نظر میکنه کجا!من کجا جایی که صاحب رسیدگی میکنه کجا!

خدایا شکرت!

شکرت از اینکه زنده موندم تا دوباره بتونم توی این هیاهوی نفس و دنیا و تمایلات شیطانی نفسی بکشم و عطر امام حسین علیه السلام رو استشمام کنم،شکرت از اینکه در حسرت محرم نمردم،شکر از اینکه گذاشتی دوباره سیاهیهای عزای امام حسین علیه السلام رو به چشمام بکشم و با قلبم این فضارو حس کنم!

اعتراف میکنم!

اعتراف به اینکه اگه به خودم نگاه کنم من مستحق چنین لطفی از جانب شما نبودم ولی باز لطف کردید و قشنگی اشک برای امام حسین علیه السلام رو به من چشوندین،پاهای من رو که معلوم نیست کجاها رفته رو باز روی بال ملایک کشوندین تا دوباره مسیرم رو گم نکنم.

۱حرف هم با امام حسین علیه السلام:

اقاجون برای من توی دنیام هیچ عشقی معنا نداره جز راهت!اگه دنیام نباشه ولی تو باشی با زندگیم صفا میکنم!همه چی با شما خوشه!زنده ام به بوی محرمت فقط خواهشا اون دنیا هم مارو یادتون نره!

عضو عضو پیکرم پیوسته گوید یا حسین.....تا برات کربلایم را کند امضا حسین

با همین پرونده ی سنگین و این بار گناه.....می خرد مارا در این دنیا و ان دنیا حسین

من که از روز ولادت کربلایی بوده ام.....دوست دارم وقت مردن هم بمیرم با حسین

التماس دعا