با سلام  شعر قشنگی بود گفتم بزارم شماها هم بخونین  البته شعره وگرنه قصد این نیست که خدای نکرده دروغی گفته بشه و  هر چی هست از جانب ما کم لطفی و کوتاهی است و از جانب اقا بزرگواری پس :   فريب ما مخور آقا دروغ مي گوييم
به جان حضرت زهرا دروغ مي گوييم

چه ناله اي چه فراقي چه درد هجراني
نيا نيا گل طاها دروغ مي گوييم

تمام چشم براهي و انتظار و فراق
و ندبه هاي فرج را دروغ مي گوييم

دلي که مامن دنياست جاي مولا نيست
اسير شهوت دنيا دروغ مي گوييم

زبان سخن ز تو گويد ولي براي مقام
به محضر گل طاها دروغ مي گوييم

کدام ناله ی غربت کدام درد فراق
همیشه در پی دنیا دروغ مي گوييم

خلاصه اي گل نرگس کسي به فکر تو نيست
و ما به وسعت دنیا دروغ مي گوييم
.