سلام(نماز و روزه هاتون قبول باشه)

حضرت علی علیه السلام می فرماید:فرصتها مانند ابرها در گذرند.

...................................................................................................................................

امیدوارم که حالتون خوب باشه و در پناه حق ودر سایه ی توجهات امام زمان عجل ا... به زندگیهای مادی و معنویتون ادامه بدین و انچه از اسرار حق و روزیهای مادی و معنوی میخواهید نصیبتون بشه.

داره میره دوستمون!اونیکه این چند وقته باهاش رفاقت کردیم و چه شبها که سر بر شانه ی احسانش گذاشتیم و زار زار گریه کردیم و بیشترین انس روزها و شبهامون رو باهاش داشتیم داره میره!داریم از دستش میدیم اونیکه به عشقبازی باهاش عادت کردیم!چه شبها که کنارش نخفتیم و چه روزها که در سایه ی اسایشش ارمیدیم!بدبختی ما همین محدودیتهای ماست چه زمانی و چه مکانی!چه کمی و چه کیفی!در همه چیز محدودیم!تا میای ۱ نفس راحت بکشی و خیالت راحت بشه میبینی که ای بابا تموم شد و انچه که روش حساب میکردی نشد!

اره ماه رمضان رو میگم!همون دوستی که هم واسه ی من خیر رسوند هم تو!واقعا کدوم دوستی هست که همه چیرو برات تضمین کنه مادی و معنوی!و توام بتونی راحت از دستش بدی؟!واقعیتش رو ببینی قبول میکنی که لحظه لحظه ی با اون بودن رو قدر ندونستیم و به راحتی این لحظات باقی موندرو داریم پشت سر میزاریم!اخه به چه امیدی؟برای چی؟مگه بعد ماه رمضون چی داره که انقدر شتاب داریم که تموم بشه؟!چرا ما انقدر از خوبیها فراری هستیم و کمی انطرفتر رو نگاه نمیکنیم!کجای کاریم ما؟واسه چی زحمت میکشیم؟برای کی؟!اخر عاقبت رو چی و چگونه میبینیم؟!

شبهای قدر چه امیدی داشتیم و چه خیالی در سر می پروراندیم؟!چی شد؟گرفتیم!رسیدیم؟!پاک شدیم؟!امسال روزیمون شد حج؟!...؟پس واسه چی انقدر عجله داریم که بگذریم از این ماه؟!مگه بعد ماه رمضون چی انتظار مارو میکشه؟!چه عجله ای! عجله مال کسیه که کاسبیشو کرده و کلی سود کرده و میخواد خبر بده به همه که جریان چیه!ولی ما چه کردیم توی این ماه رمضون؟! تا حالا نشستیم فکر کنیم که در این ایام به چی رسیدیم و چی گیرمون اومد؟ما اصلا چی از ماه رمضون میخواستیم؟!...

میدونی من پیش خودم ایستادم و به ماه رمضان که گذشته فکر میکنم و میگم:چی فکر میکردیم و چی شد!

خدایا خودت در این ایام باقی مونده از این ماه کمکمون کن!اگر تا به حال مارو نبخشیده ای در این ایام باقیمانده ببخش!با لطفت با بنده ی ناتوان و نادانت مدارا کن!

التماس دعا